HouseBroken
Honey invites a raccoon to join the group, but his wild nature causes mayhem; Tabitha decides to tap into her animal nature.
Honey and Chief go on holiday, but instead of spending quality time with Chief, Honey becomes obsessed with a "perfect couple"; Elsa runs group and has to deal with some unexpected developments.
On the 4th of July, Honey loses herself in an epic game of frisbee with a new best friend; Chief goes missing; Elsa has a crisis of confidence after she discovers her vest is phony.
Honey agrees to officiate the wedding of Shel and Lindsay, as part of a bigger plan to manipulate Shel into calling off the wedding; the guys engage in a wild bachelor party organised by Raccoon.