grown-ish
B****, Don't Kill My Vibe
Zoey strives to juggle her schoolwork, extracurricular activities, and passion for partying, but starts to experience the fear of missing out.
Zoey is elated when it seems her crush has feelings for her, but begins to worry he may see things differently when she receives a late-night text.
In the hopes of getting a letter of recommendation from Dean Parker, Zoey makes a deal to tutor a star basketball player.
When Zoey's Instragram is flooded by hateful comments and negative attention, she considers changing her entire brand.
Zoey is put on the spot on national television and then faces a tough decision that may affect her future.