Dear White People
Chapter I
A college radio host named Samantha leads the outcry over an offensive party on campus; a revelation about Samantha's love life puts her in an awkward spot.
Chapter II
Shy reporter Lionel starts to come out his shell after his front-page story on the party.
At his father's behest, Troy campaigns for student body president -- but struggles with nagging doubts.
As Coco prepares for an exclusive soiree, an argument with Sam stirs up memories of their friendship, and the things that drove them apart.
Friends take Reggie out for a night to distract him from brooding about the revolution and Sam's new beau.
Sam and company decide to plan a protest against the campus police; Reggie looks for a way to process the ordeal.