Vida
Two Mexican-American sisters return to their old neighbourhood in East Los Angeles. There, they are confronted by the past when they learn the shocking truth about their mother's identity.
Circumstances force estranged sisters Lyn and Emma to return to their old neighbourhood, where they are confronted by their past and surprised by family revelations.
Eddy has difficulty connecting with the two sisters, while Lyn falls into old neighbourhood patterns and Emma looks for a way out.
Emma struggles to get a handle on the family business while Lyn causes chaos for them. Eddy withdraws as she mourns and Mari's weakness comes to light.
Market research leads to an old wound reopening for Emma, and Mari is humiliated by someone she thought she could trust. Meanwhile, Lyn escapes the Eastside.
Emma has a hard time finding relief in the wake of her encounter with Cruz, until Lyn shows up at precisely the right time. Refusing to play the victim, Mari confronts Tlaloc.
Lyn finally realises she is disturbing Johnny's life, while Emma discovers the true value of the bar, but it may be too late for Eddy.