Haunted History
The Pennhurst State School and Hospital in Pennsylvania is haunted by the spirits of neglected patients and abusive employees, inhabitants from the structure's earlier incarnation as an institution for physically and mentally disabled individuals.
The Mad Butcher of Kingsbury Run stalks 1930s Cleveland's shantytowns, and the restless spirits of his murder victims offer clues to his identity.