Her Feast
After experiencing great hurt and betrayal at the hands of her adoptive father and a supposed friend, Zhang Wan Ge (He Hong Shan) loses her life – but to her surprise, she wakes up three years in the past with all her memories still intact. She decides to take this new opportunity to do things differently while also investigating how this happened to her. In the process, she teams up with police captain Lu Ye (Xie Bin Bin), who's been investigating cases of missing girls with the help of predictive dreams. This brings them unexpectedly closer, eventually leading to Wan Ge and Lu Ye developing feelings for each other. However, their budding romance faces plenty of obstacles, both from external enemies and their own internal struggles. Can Wan Ge and Lu Ye overcome the forces against them?