The Dark Dice
High school senior Samut (Gemini Norawit Titicharoenrak) is a classic overachiever who's constantly involved in academic activities. However, after a video of him seeming to assault his friend goes viral, he's expelled and forced to transfer to a new school. Unfortunately, rumors about him have already spread throughout the student body, only adding to Samut's trauma. As the class president tries to convince Samut to join some school clubs, they encounter a group of bullies. During a scuffle, they unearth a strange, ancient die – and in the blink of an eye, they're transported into a mysterious game world and instructed to solve a past murder at the school if they want to escape. But they're not alone: a girl named Aom (Prim Chanikarn Tangkabodee) is already there, but she seems to have lost her memories. Can Samut figure out the truth behind the game before it's too late?