Pyramid Game
When transfer student Seong Su Ji introduces herself as the newest student in Love High School’s Class 2-5, she hopes to make a good impression. To her horror, she discovers that the class holds a cruel vote on the last Thursday of every month, ranking students from A to E. Those at the peak treated with utmost respect, and those in lower levels are treated with increasing levels of contempt. But there is an ominous extra level, named F, below the pyramid. The class subjects anyone in this category to merciless physical and mental bullying. When the class votes Su Ji into the dreaded F tier, the terror begins. She resolves to fight back, but will she do so by trying to win the Pyramid Game – or trying to destroy it? This animated series was based on a webtoon of the same name by Dalgonyak.