HOTARUNOHIKARI IT'S ONLY LITTLE LIGHT IN MY LIFE
When she is not at her fancy job, Hotaru just wishes to stay at home and relax. However, things quickly turn interesting for Hotaru when her landlord's son shows up, who is none other than her fastidious boss.