Human Resources
Birth
Junior Lovebug Emmy panics when she's assigned her first client -- a woman who's about to go into labor; Hormone Maury celebrates a big birthday.
Training Day
After one too many romps in the break room, the Hormone Monsters are sent to sensitivity training; Walter takes Emmy on an eye-opening ride-along.
Emmy struggles to help Becca bond with her baby; the Shame Wizard tries to impress his mum; Connie takes care of Maury's little fellows for a day.
Rochelle and Petra clash over whether client Nadja should pick a college based on love or ambition; Logic Rock Pete learns his office nickname.
Becca's return to work stirs up confusing emotions, sparking a showdown between her creatures and Barry's; Connie and Maury set Sonya up on a date.
As Pete and Rochelle help Doug prep for his wedding, Addiction Angel Dante throws a wrench in the plans; Joe and Gil steal one of Maury's top clients.