Hungry for It
The cooks get the chance to compete for the prize of a lifetime, getting their spice marinade onto Nando's menus in over 450 restaurants across the UK.
In veggie week, the cooks level up vegetarian junk food and create a menu of meat alternatives for a packed-out hub.
In the semifinal, only four cooks remain to fight for a place in the final. The cooks create Instagram-worthy desserts and run their own street food pop-ups.