Hunter Street
The New Hunter
A group of foster children, including new kid Max, embark on an adventure to find their missing foster parents.
Saganash
The Hunters take the day off school to continue their search for their missing parents; Anika leads a museum tour.
The children discover a secret room in the house; Tess hunts down a mysterious figure after finding a new clue.
After Max gets into trouble at school, the children scramble to find a way to hide their foster parent's disappearance from the principal.
Max and Tess track down Rinus in Amsterdam and discover a new clue; back at the home, the other kids try to cheer themselves up.
Max and Tess uncover an old family secret in an Amsterdam cemetery; Anika believes the new cleaning lady is up to something.