Carly Shay attempts to deal with the success of her internet show, iCarly. Carly relies on her friends Sam and Freddie to help her cope with the pressure, as her parents are often away.
Ipilot
When a teacher puts Carly in charge of the school's talent show auditions, she and her friend Sam turn the audition process into a show of their own.
Iwant More Viewers
Carly and Sam compete against Freddie and Spencer to see who can come up with the best plan to get more viewers for the iCarly webcast.
Carly and Spencer's granddad makes a surprise visit, but he's concerned that Spencer is too irresponsible to be Carly's guardian.
The gang want their web show to be reviewed by popular website Nevelocity, but Carly discovers that Nevel's actually an annoying 11-year-old boy who's far more interested in dating her.