Idiotsitter
When cash-strapped Harvard graduate Billie answers a babysitting ad to make some money, she soon realises she's being hired to be a court-appointed guardian to a mega-rich woman-child, Gene, who's under house arrest.
Gene is a rich woman-child whose wild lifestyle has landed her under house arrest. Billie is a down on her luck Harvard grad who has been hired to babysit. Debauchery and depravity ensue.
Book Report
Gene tries to get Billie fired after Billie makes her complete a book report; Billie persuades Kent that he must be firmer with his daughter.
Gene is given a temporary release from house arrest so that she can attend a funeral. Her excitement combined with Billie's fear of funerals leads them to take a few unplanned detours.
The quarterback of a pro football team visits the house for a weekend, sparking an intense romantic rivalry between Billie and Gene.
Gene's birth mother arrives at the house unexpectedly, making Ken emotional; Billie goes on a date with a dental hygienist who has a surprising wild side.