Fanático
Quimera, a renowned Spanish musician, dies during a concert in front of his fans. Lázaro, his die-hard fan, sees an opportunity to escape his tedious life and decides to become a new version of Quimera.
After work, Lázaro goes to a Quimera concert with his friends; a tragedy creates an eye-opening opportunity for Lázaro.
In the Flesh
Lázaro takes advantage of the fact that he looks a lot like Quimera and gatecrashes a party on the beach.
Héctor makes a proposal to Lázaro, who decides to try out a new lifestyle; Salva's girlfriend Mia has doubts about their plan.
The team present their idea to Quimera's record company; Lázaro's television debut raises many questions.
Lázaro doesn't get the welcome he was hoping for at home. Preparing for his first show as Quimera, he'll need to choose a path forward.