In the Dark
When the police don't seem inclined to investigate the death of a blind woman's closest friend, she dedicates herself to finding out what happened to him.
While out for a walk, Murphy stumbles upon what she's sure is the lifeless body of her close friend Tyson; when the police arrive and don't find a body, they are reluctant to investigate; Murphy resolves to learn what happened to Tyson.
Mommy Issues
After Murphy's latest one-night stand calls her 'mummy', she develops a rather unexpected lead in Tyson's case; Chloe thinks it's time for her father to create a dating profile; Murphy helps Jess pick out a gift for her girlfriend.
Murphy enlists an unwitting Felix to help locate Tyson's girlfriend, Kira; Murphy and Felix take a smoke break under the bleachers and have their first heart-to-heart; Dean does his best to be there for Chloe as she experiences a rite of passage.
Murphy discovers she may not know Tyson as well as she had thought; a foster parent has a hard time letting go of its puppy during graduation day at Guiding Hope.
Jess reluctantly agrees to let Murphy go alone with Max on a day trip; Murphy has flashbacks of her time with Tyson; Jess and Joy realise they may have more in common than they thought.
Suddenly unable to handle everything, Murphy begins to push everyone away, including Max; Murphy and Jess open up to one another.