Inspector Gadget
Dr. Claw has reactivated his global crime syndicate, MAD, and the bumbling bionic detective, Inspector Gadget, has been brought out of retirement to save the world!
Towering Towers / Game Over Man
Using the antenna on top of the world's tallest building, Dr. Claw plots to take over every satellite in the sky; Astronauts go missing on the Multinational Space Station.
Dr. Claw has nefarious plans when an international pop star comes to town; Gadget acts as Professor Von Slickstein's bodyguard at at a fashion show.
Gadget is sent undercover as a dog show judge; Gadget and Penny investigate when Dr. Claw turns apples into monsters.
Gadget infiltrates a vacuum-cleaner convention to stop MAD from acquiring the Suckatron 3000; Talon breaks into Claw Manor to steal Dr Claw's training claw.