Instant Mom
The Lying Game
Stephanie's advice leads James to tell a big lie; the family must find a balance between honesty and shading the truth.
Stephanie tries to use her love of music to bond with the children, forcing them to learn to play an instrument against their will.
Stephanie tries to intervene when Aaron has a hard time at school; Maggie volunteers to be Gabby's cheerleading coach.
Gabby gets asked out by a boy, and she wants to go, but Charlie doesn't want her to date until she's 16. Maggie backs him up, but Gabby tries to get around the rule.
Stephanie begins to feel old; Stephanie escorts Gabby to an audition for a rock band, and manages to get the gig for herself.