How To Rock
Kacey Simon, a once-popular mean girl, falls out of favour with the in crowd, known as The Perfs, after she starts wearing eyeglasses and braces.
Braces And Glasses
Popular Kacey Simon forges an unlikely friendship with the band Gravity 5 and, as their new lead singer, ignites a musical rivalry with her old band, The Perfs.
A Messy Bet
When Gravity 5's hangout gets messy, they start a bet that challenges each of them to give up their favourite habit, and the last one standing gets to watch the others clean.
When the most popular guy in school hands out invitations for the biggest party of the year, Kacey stands up for Gravity 5 to be invited too.
When Zander enters a school art contest to impress a girl, Kacey offers to help by being his muse. Unfortunately her attempts to help just aren't helpful.
After The Perfs' music video goes viral on the internet, skyrocketing them to fame, Kacey rallies Gravity 5 to make a video of their own to out-do The Perfs.
Kacey runs for class president and promises a performance by Big Time Rush if she wins, but after a string of crazy events, Kevin also ends up in the race.