Supah Ninjas
Mike Fukanaga, an award winning school kid discovers that he comes from a long line of Ninjas. He becomes the leader of a team, the Supah Ninjas, and fights crimes.
A famous villain escapes from prison and intentionally gets caught in order to get united with his motorcycle gang in another prison.
The Supah Ninjas discover that the villain Checkmate is to blame for the disappearance of an under-cover police detective.