Marvin Marvin
The family dinner night gets cancelled and Marvin eats too much chocolate. This results in Marvin getting an alien toothache, which brings the family together when they need it the most.
After Marvin consoles a racehorse at the track, the horse escapes the racetrack and follows Marvin home hoping to become Marvin's pet.
Teri and Briana plot revenge on a boy who has asked them both on a date; Marvin learns what an expiration date is.