It's a Sin
It’s 1981, the start of a new decade and Ritchie, Roscoe and Colin begin a new life in London. Strangers at first, these young gay lads, and their best friend Jill, find themselves thrown together, and soon share each other’s adventures. But a new virus is on the rise, and soon their lives will be tested in ways they never imagined.
When an old friend, Gloria, asks Jill for a strange favour, Jill becomes trapped in a world of lies as the shadow of AIDS gets closer.
In March 1986, the Pink Palace flatmates are working, loving, and finding their way in the world, but when terror strikes they must fight like never before.
Ritchie embarks on a lonely journey home in March 1988; Jill is put in danger as protests about the AIDS crisis begin.
The flatmates come together as they head into the darkest days of their lives; Jill must help Ritchie as Valerie goes on the warpath.