Say Yes To The Dress
Manhattan-based salon Kleinfeld Bridal aims to find all brides their perfect wedding gown, no matter what style, colour and material the bride-to-be desires. The veteran salespeople aim to make their client's big day feel special.
I Wanna Be Naked
The consultants have a client who wants to show all of her body on her wedding day; Randy is pushed for time when a bride has only a month until her big day.