Jamaica Inn
Following the death of her mother, a young woman named Mary goes to live with her aunt and uncle who run the Jamaica Inn. She soon realises her uncle is using her for another type of business.
When Mary suspects her uncle of murder, she confides in the local vicar, Francis Davey. Escaping some difficult home truths, Mary goes on a secret outing with Jem. Her return to Jamaica Inn is met with an unpleasant surprise.