Death Comes to Pemberley
It's the eve of the annual Lady Anne ball at the Darcys' Pemberley home and Darcy and Elizabeth are relaxing with their guests after supper when the festivities are brought to a halt by an unexpected visitor and news of a murder in Pemberley woods.
The trial draws to a close and Wickham's fate looks sealed until a last minute turn of events back at Pemberley reveals a surprising suspect much closer to home. It becomes a race against time to prove the real culprit and save an innocent man.