Sanditon
An accident brings Charlotte Heywood to Sanditon, a seaside resort on the cusp of change. Spirited and unconventional, Charlotte is keen to experience everything the town has to offer, but is shocked by its scheming and ambitious inhabitants.
The arrival of Miss Lambe's forbidden love causes Charlotte to question her opinion of Sidney. Clara witnesses a moment between Esther and Sir Edward that raises her suspicions about their relationship.
Tensions between Tom and his labourers erupt during a cricket match; Charlotte and Sidney continue to clash, resulting in Miss Lambe being placed in terrible danger.