Jamestown
Young women hoping for a better life arrive in the English colony of Jamestown in 1619, where they are destined to be married to the early Virginian settlers.
Farlow and Redwick's disdain for their new neighbours grows. Jocelyn is forced to call upon her guile to help a friend.
Rumour of a goldmine sends a stir of suspicion through the settlement; meanwhile, Farlow and Redwick resort to espionage to get the better of Jocelyn.
Alice turns to James for help as news about Henry spreads around the town; Verity falls back into dangerous old habits.