Jar Dwellers SOS
It's snowing and the cave is freezing, so Ooble scares Crunch to make him squirt warm wool for her and Barka to wrap themselves in. Sophie realizes that keeping them in a controlled environment has stopped them from getting their winter coats. But all David cares about is an ice-skating competition that he wants Sophie to join him in.