Wakkaville
The misadventures of Jaz in the town of Wakkaville, a place full of crazy kids and psycho adults. Along with her new friends, the 13-year-old is determined to drag the town into the 21st century.
Jaz doesn't understand the fuss the town of Wakkaville is making over Burgoyne's newest product, the Wakkaboot 80.
Jaz's curiosity is peaked when Agnes reacts strangely to a date on the calendar. She discovers an old wedding dress in Agnes' carriage.
The town is buzzing with excitement for Wakka-day. Residents celebrate the special day by holding an annual float parade.
Jaz advertises a surfing contest for Wakkaville after realising the famous Bombora wave is headed straight for them.
Jaz takes on the role of directing in the school musical. However, she has the talentless Missy as the star of the show.