Jared From Subway: Catching A Monster
Jared Fogle weighs a life-threatening 425 lbs, then invents a unique diet and loses 200 lbs eating only Subway sandwiches. The company makes him their spokesperson catapulting him to stardom, but behind his lovable facade lurks a dangerous secret.
Radio journalist Rochelle Herman undertakes a covert mission to expose Subway spokesperson Jared Fogle as a child sex predator. However, her investigation takes a dark turn; the lives of two young girls change when they encounter the Subway Guy.
Rochelle Herman's undercover investigation to expose Jared Fogle, aka the Subway Guy, as a child sex predator destroys her life. A bizarre and shocking sequence of events results in the downfall of this pop culture icon.