Kakegurui
High-roller Yumeko Jabami plans to clean house at Hyakkaou Private Academy, a school where students are evaluated solely on their gambling skills.
Reigning class gambling champion, Mary, tries to hustle unsuspecting transfer student, Yumeko Jabami, into a high-stakes game of rock paper scissors.
Mary is relegated to the lowest levels of the gambling hierarchy after a loss. Yumeko is challenged to a game of pairs by student board member Itsuki.
To regain her status, Mary battles student board member, Yuriko, in a game of life or death. With Mary's crushing defeat, Yumeko offers to play next.
Kiwatari keeps losing as Yumeko and Mary bluff their way through the game, but the final outcome comes down to Tsubomi.