Kevin Can F*** Himself
Married to a husky man-child, Allison McRoberts is a stereotypical sitcom wife who finally wakes up and rebels against the injustices in her life.
Living the Dream
Kevin throws his annual 'Anniversa-rager' party with help from Patty, Neil and Pete; after Patty reveals the truth about her bank accounts, Allison goes on a bender and makes a decision to take back control of her life.
Allison witnesses an overdose and has an idea; it's Belichick hoodie day and Kevin feuds with the neighbours over a stolen package; following a mysterious business card, Allison is led to Patty's Salon in town.
Allison discovers the truth about Patty's Salon; after a fight, Kevin and Neil compete in a chilli cook-off; Allison's revenge inadvertently dries up the town's pill supply; Patty almost gets busted in a local pharmacy raid and confides in Allison.
A detective questions Patty about the pharmacy bust; Allison and Patty go on a road trip; Kevin comes up with a new money-making scheme in the basement of the McRoberts home; after multiple setbacks, Allison admits the truth about her plan to Patty.
Allison pushes the limits to see what she is capable of; Kevin, Neil and Pete attempt to replace Patty after kicking her out of the group; an ominous Nick shows up at Patty's salon; a new job opportunity opens up for Allison at Bev's Diner.
Allison and Patty make a deal with Nick; Kevin celebrates his birthday with two dinners; to Patty's surprise, she goes on a date with Tammy at the Vic House; Allison confronts Nick about going through with the plan her way.