Kill Thy Neighbour
John Clarke and David Roustoby's dynamic relationship as neighbours made them just as likely to get a drink together as they would consider each other enemies.
Vera Hudson's adult children know nothing about her erratic next-door neighbour Mark Jewitt, until the police came knocking one morning.
When 15-year-old Janet Commins is violently assaulted and killed, police are eager to blame an outsider living on the fringes of the rural community.
Film student Nathan Maynard-Ellis develops an obsession with horror and serial killers. In David Lesley, he finds someone willing to support his plans, and his neighbour Julia Rawson becomes their victim.