Knightfall
You'd Know What To Do
In Paris, Landry has doubts about the path the Order is on. When a brother's blood is shed, Landry and the Templars pick up their weapons.
Find Us The Grail
De Nogaret's plans are put in jeopardy by the unexpected arrival of Pope Boniface, while Landry and Parsifal search for a killer.
Landry receives help from a pagan in his quest to search his past. Gawain conducts a murder investigation, and Princess Isabella suffers a betrayal.
Tensions run high as Isabella continues her wedding preparations. King Philip fears an attack, and asks Landry and the Knights Templar to protect the palace.
A mysterious group kidnaps and tortures Landry, and a knight is expelled from the Templars. Meanwhile, De Nogaret puts an army together, and Princess Isabella learns who turned against her.