Kody Kapow
Sneeze Kapow!
When Kody loses his patience and Goji runs away, Kody has to find his friend and apologise, but the monkeys have other plans.
When the monkeys make everyone in the village itchy, Kody has to focus on the task at hand - and not scratching - to get the cure and save the village.
When the monkeys steal all the river water for Mogo's water theme park, Kody must learn to listen in order to get the water back to the village.
When the monkeys leave the Kapows in a booby-trapped temple, Kody must find a way out by looking at things differently.
When the monkeys steal the Li family's ceremonial masks, Kody must try to win them back.