My Goldfish Is Evil
A young boy named Beanie goes on adventures with his pet goldfish, who dreams of taking over the world; Beanie must solve problems to thwart her friend's plans of world domination.
For show and tell at school, Beanie brings "the foulest, most monstrous creature alive!" to show his classmates: Admiral Bubbles! When the students laugh at him, he decides to take his revenge on them by taking control of the minds of all the students and teachers... and then the entire city!