Kriger
Plagued by guilt over his final mission, a war veteran teams up with his best friend's widow to infiltrate a deadly Copenhagen biker gang.
The Funeral
When her husband is killed in combat, Copenhagen police officer Louise asks his friend and commanding officer, CC, for help to gather information on a ruthless gang boss.
Tensions run high as the deal with the Italians approaches fast, Akhmed confronts Louise while she's off-duty and CC's status in the club shifts.
CC desperately tries to cover his tracks, when Tom gathers everyone at the clubhouse to flush out the traitor. Louise searches the city for Akhmed.