Face to Face
Bjørn encounters an unknown young woman at a luxury apartment who he discovers is the wife of his daughter; Bjørn unravels the secret life of his daughter.
Bjørn visits a high-end brothel in search of the prostitute who introduced his daughter to sex work and with whom the pair enjoyed the good life.
Bjørn speaks with a renowned criminal club owner who also happens to be a former acquaintance. The club owner tells Bjørn that his daughter wasn't the innocent girl he thought.
Bjørn realises the mysterious mastermind was a father figure to his own daughter after he interrogates him at gun point.