Wisting
Homicide detective William Wisting is challenged by the two most difficult cases of his entire career, and his investigation into a serial killer crosses paths with his daughter's news story.
Wisting is aided by FBI agents Maggie and John in his search for American serial killer Robert Godwin; Line interviews Viggo's friends, and uncovers an unsavoury truth.
Line's obsession with Viggo leads her to fight with Wisting; Wisting and the FBI discover more corpses and pressure builds.
Wisting's worst nightmare becomes a reality as the hunt for the killer intensifies; the Viggo case crosses paths with the Godwin case.