Showbiz Korea
Stay on top of South Korean entertainment news through this daily show hosted by Brian Joo (Brian Joo), an American-born singer and actor, and Lina Kwon (Lina Kwon), a Korean reporter. The program offers diverse segments like "Showbiz Today," "K-Chitchat," "Stars' Big Match," "Fashion 101," "Issue Makers," "Film Digest," and "On Scene," providing comprehensive coverage of the Korean entertainment industry. Each segment offers unique insights into celebrity news, trends, interviews, and behind-the-scenes glimpses. This long-running entertainment news show brings viewers up close and personal with the latest happenings in Korean showbiz. This is a long-running South Korean entertainment news program that provides daily updates on the entertainment industry.