Legally Romance
Qian Wei (Song Zu Er), a 28-year-old paralegal, endures a challenging work environment under her boss Lu Xun (Huang Zi Tao), who harbors a long-standing grudge from their student days. After a tragic accident leaves her in a coma, Qian Wei finds herself in a dream world where she is a teenager and encounters a different version of Lu Xun. As she drifts between dreams and reality, she begins to understand her boss's complex nature, and he similarly gains new insights into her character. Their unexpected connection deepens, challenging their professional boundaries and revealing hidden emotions. Struggling to reconcile their newfound feelings, Qian Wei and Lu Xun must navigate the delicate balance between personal attraction and career aspirations.