Leonardo
Anthing Is Possible
A talented young pavement artist named Tomaso turns up looking for an apprenticeship at the workshop of the artist Verrochio, where Leonardo is already an apprentice.
Leonardo has been working on a massive pair of wings, with which he believes he's going to be able to fly. Convinced he'll die in the attempt, Tomaso does everything possible to stop him, but, as ever, Leo is determined and certain that the wings will work.
Lorenzo smuggles Leo into the palace to show him an extraordinary object - a plain box, which produces an amazing light show. Leo creates a replica and they swap the boxes so Leo can discover how the original works.