Let It Play
Hard lovin' woman
This hard-hitting documentary mixes live performance footage with revealing interviews to capture the raw energy and passion of Oscar-nominated actress Juliette Lewis and her band The Licks.
Poo Bear: afraid of forever
Jason 'Poo Bear' Boyd is the man responsible for some of music’s biggest hits. He went from homeless to hit-maker, but now he must fight to stay relevant while navigating a merciless music industry.
Dennis 'Mr Probz' Stehr was caught between making music and living on the streets, but tragedy set his life on a new path. From rapping on the corner to singing ballads, he found strength in adversity.