Light as a Feather
... Pretty as a Picture
It's Olivia's 18th birthday party and McKenna is going with her longtime crush, Henry, but a shocking discovery gives the night an unexpected turn.
Trey reveals surprising new details about the night of Olivia's party; the girls start to suspect Violet may not be as innocent as she claims.