Light the Night
In the red-light district of 1980s Taipei, women at a popular Japanese nightclub navigate jealousy, heartbreak, friendship, and love.
In 1988, teenagers find a dead body in the woods; months before, two madams at Light Bar struggle with the men in their lives.
Sue comforts Rose over Chiang-han but soon faces an impossible choice; police launch a drug investigation into Light Bar.
A jealous He Yu-en tries to get Sue's attention; Aiko discovers a shocking secret; police raid Light Bar, but the suspect escapes.
In the past, Rose and Sue open Light Bar together; years later, Rose discovers an unpleasant truth about her best friend.
The hostesses organise a birthday party for Rose, who finally confronts Sue; Hana's dark past comes back to haunt her.
Yuri and her boyfriend suffer a setback; Chiang-han has devastating news for Sue.