Like Nastya
Nastya's Party Play Day: Friends, Fun, and Surprise Adventures!
Nastya is on a mission to have the best day ever! She races to get to three parties at once, helps her dolls get glamorous for the Princess Ball, and turns into a super-doctor to heal her sick toy pets. She also learns a magical lesson about why it's important to be tidy and polite.
Nastya and Dad have an epic week! They try to sneak into a disco and a royal ball with hilarious dress-up costumes. Stacy marries a doll, Nastya makes sparkly slime for a cool trade, and they play inside a giant inflatable ball house. Nastya even turns her dad into a frog when she tries to act like a demanding princess! Don't miss the fun!
Join Nastya for big adventures! Wish for a magic carpet with a genie , run a hilarious car wash , or help a policeman find a lost kitty! Learn how to be a good friend , use your best manners , and handle fashion emergencies with a pal. Every day is a chance for fun, friendship, and learning!
Nastya and her dad/friends have so much fun! See her become "Captain Jack Muravey" on a pirate treasure hunt, feed a camel named "Bean" and goats on a farm, and visit Grandpa for the holidays. She even puts on a talent show, shops for her first play makeup, and gets comforted after a boo-boo or a scare at night.