Loudermilk
Sam Loudermilk, a recovering alcoholic and substance abuse counsellor with a bad attitude, manages to piss off everyone. Although his drinking is under control, he discovers that when your life is a complete mess, getting clean is the easy part.
A Girl in Trouble Is a Temporary Thing
Under threat of losing his weekly meeting space, surly substance abuse counselor Sam Loudermilk (Ron Livingston) must try to make a connection with a young addict.
Loudermilk goes to great lengths to get Claire to open up about her deep-seated issues, with mixed results. Mugsy reaches out to his estranged daughter and finds that some relationships are harder to fix than others.
Loudermilk is fed up with Claire's couch crashing and wants her gone, but her mother bribes him to continue to keep an eye on her daughter. Roger's conflicted when his old rock band is approached to use their music in a beer commercial.
A new member (Tom) joins the group who isn't all he appears to be. Cutter takes Tom under his wing to make sure his charge stays clean and sober, no matter what it takes. Loudermilk and Allison butt heads over her taste in music.
Cutter continues to make Tom's life a living hell, but no matter what he tries, Tom can't shake him. When he turns to Loudermilk for help, Tom quickly finds that he's on his own.