Love Cells 1
Ma Dae Choong (Park Sun Ho), an unemployed man struggling with his dormant 'love cells', seeks help from Navi (Kim Yoo Jung), a magical cat in human form who specializes in guiding people through romantic challenges. Desperate to restart his love life after 9 years of being single, Dae Choong hopes to win over his celebrity crush Seo Rin (Son Ji Hyun) with Navi's supernatural assistance. This is a fantasy romantic comedy adapted from the popular webtoon by Kim Myung Hyun, exploring the humorous journey of a man rediscovering love with magical help.