Love, Chunibyo & Other Delusions
Chance Encounter... with Wicked Lord Shingan
After recovering from adolescent delusions, Yuta transfers to a new school. As he tastes the succulent fruit of normalcy, Rikka Takanashi discovers Yuta's delusional past and declares that they are soul mates, which makes things anything but normal.