Love Thy Nader
Model Brooks Nader leads four Louisiana sisters as they chase their dreams in New York City's Soho, balancing sisterhood and fashion careers far from their bayou roots.
Not in the Bayou Anymore
Supermodel Brooks Nader moves in with her three outspoken sisters just as their parents arrive to celebrate her new fashion line; when questions swirl about Brooks' boyfriend, DWTS partner Gleb, family pride gives way to scandal.
Threesomes in Joshua Tree
Brooks tries to keep it together as her relationship crumbles before her Hudson Jeans launch; Grace Ann faces fallout with her agents as she clashes with Sarah Jane's advice; a trip to Miami offers a new start until headlines blow it up.
Breakup buzz follows the girls to Miami; Grace Ann makes a bold career move on her own; Brooks throws herself into work, but missing her sister's 25th birthday sets off a whole new mess; Sarah Jane confronts her attitude toward her sister.
Brooks rushes into her single era; Grace Ann books a major campaign; Mary Holland plots her next micro-retirement step; Sarah Jane's roster stirs the pot.